סל קניות

    לא צריך יותר להתפשר
    על מיטה יהודית!

    תתחילו מכאן:

        קבלו 10% הנחה ברכישה ראשונה בהרשמה לניוזלטר >>
        משלוחים לכל חלקי הארץ כולל יהודה ושומרון
        מובילים מקצועיים בוגרי צבא
        משלוחים מהירים! 5-14 ימי עסקים
        קבלו 10% הנחה ברכישה ראשונה בהרשמה לניוזלטר >>
        משלוחים לכל חלקי הארץ כולל יהודה ושומרון
        מובילים מקצועיים בוגרי צבא
        משלוחים מהירים! 5-14 ימי עסקים
        קבלו 10% הנחה ברכישה ראשונה בהרשמה לניוזלטר >>
        משלוחים לכל חלקי הארץ כולל יהודה ושומרון
        מובילים מקצועיים בוגרי צבא
        משלוחים מהירים! 5-14 ימי עסקים
        קבלו 10% הנחה ברכישה ראשונה בהרשמה לניוזלטר >>
        משלוחים לכל חלקי הארץ כולל יהודה ושומרון
        מובילים מקצועיים בוגרי צבא
        משלוחים מהירים! 5-14 ימי עסקים
        0
        0

        האחריות שלנו

        כדי שתוכלו לישון בשקט (בכל המובנים 😉 )

        אנחנו ב"אלינה" מאמינים שכשאתם בוחרים במוצר שלנו, אתם בוחרים גם באיכות, אמינות ושקט נפשי. לכן, אנחנו גאים להציע לכם אחריות נרחבת על כל המוצרים שלנו.

        מזרנים

        כשאתם רוכשים מזרן מ"אלינה", אתם מקבלים לא רק את הטכנולוגיה והחומרים המתקדמים ביותר, אלא גם אחריות מקיפה למשך 10 שנים מיום קבלת המזרן (מלבד מזרני מיטת נבו – שלהם יש 5 שנות אחריות). האחריות מכסה פגמים בייצור ליבת המזרן ושקיעה בלתי סבירה של שכבות הספוג (מעבר ל-15%), כך שתוכלו להיות בטוחים שהמזרן שלכם ישמור על צורתו ונוחותו לאורך זמן.

        מיטות, כריות וטופרים

        בין אם בחרתם במיטה מרופדת, מיטה מעץ מלא, כרית או טופר – תקבלו אחריות למשך שנתיים מיום קבלת המוצר בביתכם. האחריות מכסה פגמים בייצור ושקיעה חריגה של חומרי המילוי, כי אנחנו מאמינים שמוצרי שינה איכותיים צריכים לא רק להיות נוחים, אלא גם לשמור על המראה והתפקוד המושלם שלהם.

        הערות חשובות

        1. עם הזמן, זה נורמלי לגמרי שהספוגים, הויסקו או הלטקס קצת מתרככים. זו לא תקלה, אלא סימן שהמזרן מתאים את עצמו אליכם!

        2. אם הבחנתם בשינוי בצבע הספוג של המזרן או המיטה, אל דאגה. זה תהליך טבעי שקורה עם הזמן ולא פוגע באיכות השינה שלכם והאחריות לא חלה על זה.

        3. כדי שהמוצר שלכם יישאר במצב מעולה (וכדי שהאחריות תהיה בתוקף), הקפידו להשתמש בחומרי ניקוי עדינים ומתאימים, והשתמשו במוצרים בצורה סבירה.

        4. האחריות תקפה רק עבורכם. אם תחליטו למכור או להעביר את המוצרים למישהו אחר, האחריות לא תעבור איתו.

        מתי האחריות שלנו לא תחול?

        חשוב לנו שתדעו – אנחנו תמיד פה בשבילכם, אבל יש כמה מצבים שבהם לא נוכל להפעיל את האחריות.

        1. אם המזרן או המיטה ניזוקו במהלך מעבר דירה – אנחנו יודעים שמעברים הם מלחיצים, אבל חשוב מאוד לשמור על המזרן והמיטה במהלכם.

        2. אם יש כתמים מכל סוג, רטיבות, עובש או שאריות חומרי ניקוי לא מתאימים על המזרן – גם אם הבעיה שאתם מדווחים עליה לא קשורה לזה, לא נוכל לטפל במזרן במצב כזה.

        3. שקיעה טבעית של המזרן של עד 3 ס”מ- זה תהליך נורמלי של התאמת המזרן לגוף שלכם, ולכן לא נחשב לפגם.

        4. אם המזרן נפגע כתוצאה משימוש שחורג מהשימוש הרגיל למזרן (כמו קפיצות חוזרות ונשנות, הנחת משקל כבד מדי או שימוש לא תקין אחר), לא נוכל להפעיל את האחריות.

        זכרו – המטרה שלנו היא לוודא שאתם ישנים על מזרן איכותי ובריא. אם תשמרו על המיטה והמזרן, סביר להניח שלא תצטרכו בכלל להשתמש באחריות! אבל אם כן תזדקקו לה, נשמח לעזור כל עוד המזרן במצב שמאפשר לנו לטפל בו כראוי.

        איך לשמור על המיטה?

        הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על המיטה במצב מצוין, כדי שתמשיך לשמור עליכם:

        1. לשמור על המגנון

        המיטות שלנו מגיעות עם ארגז מצעים נוח ובוכנות הרמה לפתיחה קלה. כדי למנוע שחיקה של הבוכנות, הקפידו לא להעמיס את הארגז בחפצים מאוד כבדים, ונסו לא למלא את הארגז יתר על המידה.

        2. לשמור על הצבע

        המיטות שלנו, בנוסף לנוחות ולאיכות, גם מלאות חן. על מנת לשמור על הצבע שלהן ועל יופיין, אין להשתמש עליהן בחומרי ניקוי חזקים שעלולים לשנות את הצבע.
        כמו כן, אין חדש תחת השמש, ואנחנו ממליצים שגם המיטה שלכם לא תהיה. חשיפה לשמש ישירה באופן קבוע יכולה לפגום בצבעה.

        3. לשמור על הצורה

        כדי להקל על העברת המיטה בעת מעבר דירה או סידור מחדש, פיתחנו מנגנון פירוק והרכבה פשוט ויעיל. הנה השלבים:
        א. אחזו בראש המיטה משני הצדדים ומשכו בעדינות כלפי מעלה כדי לשחרר אותו מהתושבות.
        ב. הוציאו את בוכנות ההרמה ממקומן.
        ג. במיטת הצורך הבריגו החוצה את רגלי המיטה.

        איך לשמור על המזרן?

        הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על המזרן במצב מצוין, כדי שימשיך לשמור עליכם:

        1. להגן

        גם אם אתם משתמשים בסדין, המזרן עדיין חשוף ללחות, זיעה ואבק. ההמלצה שלנו היא להשקיע במגן איכותי שניתן להסיר ולכבס בקלות. ככה תמנעו הצטברות של לכלוך ובלאי מוקדם.

        2. לסובב

        אחת למספר חודשים, כדי למנוע שקיעה והתבלות לא אחידה, סובבו את המזרן ב-180 מעלות, ככה שהרגליים יהיו איפה שהיה הראש, והפוך.
        צריך גם להימנע מישיבה ממושכת בקצה המזרן, שיכולה לגרום לשקיעה נקודתית של הספוגים.

        3. לאוורר

        אחת לכמה שבועות, הסירו את כל הכיסויים ותנו למזרן "לנשום" למשך מספר שעות כשהחלון בחדר פתוח. מדי פעם, עברו עליו עם שואב אבק או מכשיר ייעודי לניקוי מזרנים.
        חשוב גם להשתמש בבסיס מיטה שאינו אטום המאפשר זרימת אוויר, כדי למנוע עובש ולשמור על המזרן יבש ובריא לאורך זמן.

        4. להתרגל

        תנו לעצמכם זמן להתרגל למזרן החדש. גם אם הוא לא מרגיש מושלם בהתחלה, אל תדאגו. לוקח בערך 3 שבועות לספוגי הליבה של המזרן להתרכך להגיע לרמת הנוחות האופטימלית.

        כדי לממש את האחריות - פשוט צרו איתנו קשר!

        אנחנו מאמינים שמימוש האחריות צריך להיות פשוט וקל, בדיוק כמו השינה על המוצרים שלנו. לכן, אם אי פעם תצטרכו לממש את האחריות, כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר. לא צריך למלא טפסים מסובכים או לשמור את החשבוניות. פשוט תגידו לנו מה הבעיה ואנחנו נטפל בה במהירות וביעילות.

        חשוב לציין: בחלק מהמקרים יהיה צריך להגיע טכנאי לצורך בדיקה או תיקון. עלות הזמנת הטכנאי היא 250 ₪. אבל אל דאגה – אם הזמנתם את הטכנאי בשנה הראשונה ואכן נמצא פגם במזרן או במיטה, ביקור הטכנאי יהיה חינם לגמרי! 

        אם יש לכם שאלות או בעיות עם המוצר, אל תהססו לפנות אלינו. נעשה הכל כדי לוודא שאתם ממשיכים ליהנות מהאיכות ומהשירות שלנו.

        30 לילות ניסיון

        אנו מאפשרים לכם לבדוק אותנו בחדר השינה שלכם למשך 30 יום

        במקום לחוש את המזרן במשך זמן מוגבל בחנות מקומית,
        בסביבה שאינה הסביבה הביתית שלכם,

        אנחנו מאמינים באיכות שלנו, ויותר מכך, חשוב לנו שלא תצאו
        בלתי מרוצים.
        לכן, במידה והמזרן אינו עונה על הצרכים שלכם תוכלו להחזירו
        אלינו באמצעות טופס החזרה באתר
        ולקבל את כספכם באמצעי התשלום בו שילמתם.